יום חמישי, 31 ביולי 2014

קולקציה ממקום רחוק - מיאמי מחלקת מוסר על חוק ועל השלב האנאלי של פרויד

נתקעת. משותקת. חייבת להזיז את היד לאיזשהו כיוון, פשוט חייבת! למה? כי אם לא אזיז אותה לצד ימין אז לא אוכל ללבוש את בגד הים של "גוטקס". זה הטקס השנתי שלי, כל שנה (במקרה), במיאמי.
אני פוגשת שם נשים כה חביבות וזקנות, לבושות במערטליהן, גטקעס, ושיניים תותבות. כשפניתי לאחת מהן ושאלתי אותה על בית האבות בו היא מתגוררת כרגע, לחפש המלצה לסבתי שבאה בימים - היא התפלאה לנוכח שאלתי. לא הבנתי למה. עד עכשיו אני משחזרת זאת בראשי והמומה.
לא יודעת מה יותר קסם לי, בגד הים השלם או הישבן הסקסי שלי. שלי? יו! התכוונתי לבחורה מהשורה הראשונה, הכי צעירה שראיתי עד כה. כנראה בשנות העשרים שלה. היא כנראה חשבה שהיא כזו פאשניסטה וענדה על גופה בגד (ים) רטרואקטיבי, בתקווה שתגיע לעבר ללא כסא גלגלים. אה, עכשיו אני מבינה למה ישבה מקדימה! ומדוע היה פיליפיני צמוד אליה. וואו, זה הגבר הראשון שאני רואה פה. כבר הזלתי ריר על אחת הדוגמניות והייתי חייבת להתאפס, הוא פשוט הציל אותי! אה, זו אשה - התאכזבתי, השפם פשוט הטעה אותי. האם כדאי לכוונה לקוסמטיקאית הקרובה? האם היא מטפלת בגברים? ומה עם כאלו ששמים קרמים?! loreal de paris, סיבובלה, סופלה וסתם מילים גבוהות שכולם מכירים. אבל בכל זאת, יצאתי עם גברבר פדנטיישן יקה גרמני פולני שלא התבייש לשים את הקרם במרכז הכיור בחדר הרחצה. אבל הוילון שהיה שם פשוט היה מגניב, אז הבנתי אותו. הראש שלי עדיין מוטה הצידה, סלאש נטייה מינית לא ברורה. כנראה שזה האנדרוגיני שהחליט לוותר על קריירת הדוגמנות שלו ולשים נחש צפע על ראשו ולשחק אותה שהוא חביב אליו. בחייך, אני יודעת לזהות משחק כשאני רואה אותו על המסך שלי, ששייך לרבבות מעריצים של ערוץ האופנה. אבל אצלי הוא רק ברקע, מרגיע, כשאני רוצה להירגע ולפנות מחשבות תועות לחלל נקי ולא להיתקע על כלום. גם לא מאחורה. עוד פעם הישבן שלי?
המשך יבוא...:)