יום שישי, 7 בפברואר 2014

זברה טרויאנית היא רק אמצעי מניעה

זכרתי מה לבשת! גם אני זוכרת מה את! עם החצאית ההיא, לא? אה, בעצם קנית אותה, לא לבשת! אבל אני לבשתי את ההיא. את צודקת..והצביעה עליה באצבעות צבוע (היה לנו כבר פוסט על צבוע) שכרת את אחת מהן בנשיכה קטנה.
הוא על העץ!!! ענבים, לימונים, הנה ג'וק! יש לו זנב סוס ים, מחוש קדמי ואחורי, באמצע תחרותי. כל פעם מופיע אחד אחר, כאילו במופע של קומדי קלאב, צוות הווי ובידור בהופעה חיה! קפיצה לקהל, שמוביל אותו עליו וצורח את שמו "ג'וק! ג'וק!". עד שכל הקהל טובע בג'וקים אחרים, האנשים והג'וקים מתאחדים ומשתפים פעולה ונהיו לאחד. שרים עם מצית דולקת לרקע שאר חבר'ה שמופיעים. מדי פעם הבליחו בנות לשירה בקולות ליווי, עד 3 כל פעם ומזוויות אחרות, צדדיות.
יש להצטייד בטווס אוטומטי! צונחים מהמטוס, מצנחים לפתיחה מלאה! 10 אצבעות! צרחה.....!
'אה, זה הבייבי ג'וקון!" וכעת ריקוד איתו באוויר! יופי, בן של טייס אמיתי - 'גאים בך חביבי'. המפקד מוסר אישור ווקי-טוקי של לחיות חיים חדשים  (3 חתי'ם). שכנוע עצמי מס' 1: אני לא אשתו של טייס. אני לא יכולה להיות. אני קופיפה מדליקה למדי! אבל אני לא אוהבת לדבר על עצמי...גם לא בלשון עילגת.
הגש לי את התה, כבר 5 וכולנו יודעים מה קורה בשעה הזו. מרכיבים משחקים לשיפור תפקודי המוח (ראו כישורים קוגניטיביים).
נהייתי רעבה. שרימפס הולך עם תה? כן.
עוד רבע שעה יהיה מותר לשתות קוקה-קולה. יש!
ולצחצח שיניים לפני כן..
יישארו שאריות בין השיניים של רגליים!
אוכלים אותם חיים? כמו סושי? מה ההבדל?
די לשאול. רוצה לאכול תמנון!
יד לפנים, כי דיו יוצא מאיפשהו אצלו...! ואוכל לכתוב ביריקה...! טפו, יאק. נכנס לי משהו לפה. אה, זו רק נקודה שחורה.
מסטיק! בזוקה! עם קריאה לעתיד ע"י אסטרולוגיה ומפת חג. כי הוא נולד! משפחה עשירה עם 10 רכבים בכל חניה, שמתאימה רק ל-2. חישוב מתמטי מהיר? כן 5 בכל חניה. ייאלצו להידחס מכונאית בשיטת 'קח ותן' ו'חיה ותן לחיות'. אני אוהבת חיות.. אני בעצמי...אמממ...אז, אני אוהבת אנשים? אויש, זה היה שכנווע עצמי מס' 2. ואם זכרונכם חזק דיו. 2 שניות לבדוק. 1, 2 כן!  זה אותו שכנוע עצמי מהפעם הראשונה שנפגשנו פה. זהו לא סיום זו פרידה עד לפעם הבאה, טוב? נשיקות! מוואה!

וכעת, יש לכם  15 שניות לטייס אוטומטי וגם להיות שמחים על שהצלחתם להיזכר. לא הצלחתם? - לא נורא, נמצא משהו אחר שישמח אתכם. אתם חשובים! לי :) וזה חשוב לדעת לעשות פרידות, לעתים אנחנו מתאכזבים מאנשים שנפרדו מאיתנו. רגשות געגועים צפים כדפים. אבל היי! tomorrow is a new day!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה