יום שני, 3 בפברואר 2014

ביקור פאשניסטי שני. הדוור נשאר ריק מכול.

כיביתי את האור במתג החשמלי? את תנור החימום? נעלתי?
נזכרתי ששכחתי אחרי שיצאתי מהבית החמים-קט-קט-קט שלי..רוב הסיכויים שזהו רק הספק ששכחתי ללחוץ. ניסיון קלוש להיזכר. יש! נזכרתי, פשוט לא הייתי מרוכזת באותו רגע. לסמן V כל יום בראשי. אבל זה לא קשור לשועל! (פוקסייה) ורוד מהעידן החדש עם גווני טורקיז אזמרלדה. כזה שעונדים על שרשר צוואר הרחם בחצוצרות סתומות וטיפשיות, שקשורות יחדיו לכדי חלילית-צד (כמה צפוי!) קרישת-דם נוסח הים המלדיבי, הכולל בתוכו שרקס (לא שרק היצורון אלא כריש מלתעות), בתנאי - שיהיה שם דג נילוס שמן שאוכל לבלוס עם שמנת שתצוף מעל המים. רק לא רציתי להיכנס להריון! והייתי בחנות ההיא, לא זו של דאז. הייתה מחלקה של נשים ואחת לגברים ועוד אחת לילדים. ילדודס! אני עסוקה בנושא הזה.ואז הגיע בחור חתיך, הורס, שבטח שכרו את שירותיו עקב היופי הטהור שלו, כמוכר כמובן! אבל חשבתי שבנות אמורות לשרת אותי, כלומר מין נקבה (מגדרי), כאילו זו מחלקה כזו. נשאר איתו, בזמן שלרגעים הוא לוחש רמיזות נוגות למוכרת מה כדאי לשווק לתושבי המקום הארעיים ובסוף כבר לא היה לי נעים להפריע לו. התחרטתי אחרי כל בחירת בגד (והחזרתי כל בגד למקומו כמובן) והוא היה צריך לסבול אותי בבחירות השנתיות ובקופה. שכנוע עצמי מס' 1: אני משלמת! זה הכסף שלי! הוא אמור לשרת אותי בחוסר מעצורים שכזה. אה, סלקציה כספית: 50 במזומן, 450 באשראי!רציתי להוריד מהעמוס המצטבר החודשי ולעבוד עליי כאילו היום זה ה-1 באפריל. מוכר יקר, רק בלי הכינה נחמה! שבאה לשתף פעולה עם רכלנית צמרת במסגרת עבודות בילוש על אזורים מוכי שטחים לבניית 4X4 על ראש האדם, כן, אתה צריך להסתפר..ששייך למבצע הכתום! זהו סמל ההתנתקות הידוע בכינויו לשמצה. תצבע. וואי, זה היה לפני שנים! אבל אני לא בענייני פולטיקס חוץ מכלבוטק. המנחה פשוט חתיך-על. רגע, המוכר. יותר חתיך! (שכנוע עצמי מס' 2) לא נדלקתי! לא נדלקתי! כי ביקרתי את הסנדלר (נדל? זוכרים אותו? עיינו בערך אותיות מתקן הנעליים)*. ויש פה מבחר של כאלו למכירה, אולי אבחר זוג? ואם אני והוא נהיה אייטם? ידווחו עלינו כאילו אין מחר. לקנות נעליים זה כבר בחנות אחרת, אפילו שהוא יהיה הריבאונד, אחרי הפרידה הקודמת אני חייבת משהו כזה, בתנאי שהחצאית תהיה בצבע חולדאי (ברור!!) כי צריך איזון. הומיאוסטזיס.

*הקפה על האש. קח מספר מזל בעוגייה סינית והדפס תדפיס לוטו בדרך. לכן זהו פוסט קצר. קופיפה מתנצלת (מראש).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה