יום חמישי, 20 בפברואר 2014

אבטיח כתום מתחלף לצעיף עיוור צבעים איכותי

אני בודקת את תוויות המחיר. מחפשת נואשות אחר הנחת half-price  - 50% או לפחות 70%. לא מוכנה לקנות בזול!
אם רק בעל החנות היה יודע שהחולצה שעליי נקנתה במציאון מוזיאון השעווה. וינטג' - הוא לא היה מתייחס אליי כך. כל כך לא בזלזול. זלזל בי! זלזל ענפון עץ, שבור את החזיר!
,לא, זה לא כשר. איני מוכן.'
,ואם אעבוד עליך שזה כשר, תאכל?'
'מה נראה לך?! בוודאי' התנשא מעליי.
מי שמתנשא נשאר לבד. אגו גדול של בשלן צמרת. אני ,מאסטר. מרכאה בודדה או כפולה? זה משנה? ועם תעודות מרפא הילינגי מכפר בהודו הרחוקה, שכוללת חולית ברחובות, חצי-חיים חצי-מתים, יש כזה ספר. אוי, הלכנו למקום נוראי. די! לא לחשוב על זה. פיל כחול, פיל כחול בתוך החדר שלי, מתחת למיטה. ילדים בד"כ חושבים על מפלצת מתחת למיטתם, או מסתתרים מתחתיה עם פנס.
רגע, זו בעצם הייתי אני שהסתתרה, כאילו בסרט. פלאש! מצלמה! אני ב"אח הגדול" :) איך אני נראית מהזווית הזו? והזו? מושלמת!
מממ...טוב שלא עפתי על עצמי. תפוח. ראש השנה. הוי, חזרתי אחורנית! אנחנו בכלל בפברואר. איזה מגניב שפעם ב-4 שנים יש יום אחד יותר בחודש זה - עובדה ידועה, אני יודעת...! אבל זה תמיד מלהיב אותי מחדש. אתה רואה את הלחצן בשלט? תלחץ עליו, וגם על זה ועל זה. וואי, אורות מהבהבים. אדום אדום אדום ירוק אדום אדום אדום.
לא מוכנה לחשוף את הצבע האהוב עליי. כן, אתה נותן לי השראה. אבל אל תעוף על עצמך. וואי, כמה עשים עפים על עצמם בפוסט אחד, כולל אותי!! זה פשוט ריקוד סוני...החצאית עפה לצדדים. קידה. לא משחקת עם אף אחד בפלייסטיישן - סורי. מה אני לבד פה? שמישהו יעצור את המעלית! אנחנו צונחים!! קלסטרופוביה! חוסר אונים! נרגעתי. תירגעו. אנחנו פה. גם אני...אתם לא לבד, יש לכם אותי..:)
להפסיק להסתובב. להחזיק ידיים לזה שמימינכם או לי. לנער רגליים. געייה של סוס.
לא להימנע ממעליות! אלא אם זה עד קומה 20 ואז תרדו ב-19 ותעלו אחת ברגל. לא, סתם! :)
'אתם שומעים אותי?' אמרתי.
'בטח קופיפה, את עם מיקרופון'
'אני לא מאמינה לך.' 
שכנוע עצמי: אני לא מחזיקה כלום. ידיי ריקות. טוב, אין.
צריך קצת אנרגיות חיוביות...:
you got to!
good vibrations..
כנסו לקצב!! :)
http://www.youtube.com/watch?v=-eSN8Cwit_s

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה