יום ראשון, 20 ביולי 2014

נוהל חדירה של אור לחדר מעוצב פנים neoprene

זוהי פשוט גלביה מועשרת בריח לבנדר, שרוצה להוסיף לעצמה רעלת פנים חביבה למדי.
אה כן, המצב הבטחוני לא מאפשר כרגע להיות פלסטינאי בישראל, אבל אנחנו לא נכנסים לענייני פוליטיקה.
רגע, גלביה זה בחורף! לא, בסתיו! סליחה, אביב גפן כועס על מיכל אנסקי כי היא המציאה אותה או גילתה אותה לראשונה לטענתה. קרדיט נאמבר one שמתלווה למגדלי you, לפחות את נאמבר 2 בשירותים.
אבל זה יוניסקס! אז אפשר לשים תחתוני טום-בוי.
1,2,3. 1,2,3. לא לפצח קוד סודי בין 4 ספרות
יש לשים משקפי שמש מסנוורות (זה in עכשיו) לא אאוט, או  outlet במנגו. יש להפעיל טיסה לשמש עם חמש קרניים של פיל. אין לכרות לו אותם ולשים בשרשרת מתוכשטת. אבל ניתן לקנות נעליים מתוכשטות, זהוב/כסף וכ הלאה, לבחירתכם החופשית.
רגע, זה מוסרי לשים משקפי שמש בחורף?
להסתיר! להסתיר! להסתיר! שלא יראו עיניים. מבטים לאמצע, פוקוס. סיבוב! ולא להוריד את המבט. בעצם, אם מורידים את המבט לא דורכים על חרא של כלבים.
יש שעון חורף והשמש יורדת מוקדם. כן, אני מתגעגעת למלתחת החורף שלי..כעת אני מבינה מה עובר עליי...!
אבל שימו לב שבשעה שתיים יש חתיכון חמוד עם חליפה יוקרתית! מעניין אם יש לו חפתים? זה כבר עניין שולי ולא שלי. אבל אם אתה קורא גבר..?מצא לך חתיכונת ותתחיל איתה במשפט שיפיל אותה מהנקע, ואז תצטרך שוב לכבס בגבס קרמי, תעזור לה אלא אם כן היא תקטגרת (מלשון קטגוריה) אותך כערס/ארס מצוי בעל חלומות מיניים פרוידיאנים. אח, איך אני אוהבת אותו, פרוידי'לה..על ספת קבעון. מספיק פסיכולוגיה! נעבור למשאבי אנוש בשעות הבוקר במכללת פלסטר מיקרו אקונומי שאוכל שהידים לארוחת צהריים. טהטה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה